Van Bangkok naar Kuala Lumpur

12 december 2017 - Bangkok, Thailand

Goodmorning,

Vandaag vlogen we voor 3 nachten naar Kuala Lumpur omdat we 1 dag langer dan het toeristenvisum in Thailand zouden zijn. We hebben een mooi hotel geboekt dus we zijn erg benieuwd naar wat ons te wachten staat.

Tijdens de vlucht hebben we heel lang met onze buurman zitten praten over van alles en nog wat, dat was wel leuk. We hebben zijn kaartje gekregen dus mochten we met vragen zitten dan konden we hem altijd even appen.

De taxirit naar ons hotel (Mandarin Oriental) duurde bijna anderhalf uur omdat de binnenstad mega druk was, alles stond vast. We keken onze ogen uit naar alle mooie gebouwen, neon verlichting en dure winkels en auto's. Eindelijk aangekomen bij ons hotel voelen we ons (een beetje lichtjes uitgedrukt) underdressed. Er stonden volop veel dure Mercedessen voor de deur maar deze vielen in het niet bij de geparkeerde BMW M4, Nissan Skyeline GTR en Audi RS 6. De entree is bizar groot, mooi en luxe en daar lopen we dan, in onze sportkleding en H&M-tje...... ehm awkward!

Onze kamer is op de 20e verdieping en ziet er poepchique uit en als we uit het raam kijken hebben we mooi uitzicht op de gebouwen tegenover ons. We kunnen het niet laten om even naar het zwembad te gaan op de 3e verdieping en dan zien we weer hoe mooi de stad is. Ben benieuwd hoe het eruit ziet in daglicht.

1. Heleen:
    12 december 2017
    Wat n belevenis. Ik ben benieuwd naar de foto's .
  2. Charon:
    12 december 2017
    Wauw Kuala Lumpur ziet er echt mooi uit!! Haha jullie nemen het er wel van he. Handig zo'n creditcard;)
    Veel plezier nog!! X
  3. Christine:
    13 december 2017
    Wat is er mis met een mercedes haha. Ben benieuwd naar jullie verdere avonturen en foto’s
  4. Martijn:
    14 december 2017
    Zie ik daar nou de euromast staan 😉😂