Phuket – dag 3

22 december 2017 - Phuket, Thailand

Vanochtend was ik al erg vroeg wakker en heb Koen lekker laten liggen. Na anderhalf uur heb ik hem toch maar wakker gemaakt want anders is het ook zo saai. Toen we naar buiten keken zag het weer er voor de verandering anders uit. In plaats van de strak blauwe luchten die we tot nu toe veel hebben gehad hing er een dik pak met dreigende wolken boven ons. Daardoor werd het ook erg luchtvochtig. Hopelijk trekt het nog een beetje weg want we hadden een bak-dag ingepland. Na een Thaise massage die ik graag wilde hebben. Koen is een klein beetje getraumatiseerd door de massagesalons in Vietnam en degene die we hier hebben tot nu toe hebben gezien. Bij de meeste salonnetjes weet je gewoon dat je daar geen normale massages kan verwachten.

Ik wist niet wat me overkwam met de Thaise massage. Ik had een ontspannende massage verwacht maar daarentegen werd ik in heel bijzondere posities geplaatst en heb ik denk ik elke centimeter horen en voelen kraken. Het is maar goed dat ik aan yoga doe haha.

De hele dag is het zo bewolkt gebleven dus zijn we ’s middags naar een shoppingmall gegaan. Sokken kopen voor Koen en een vestje voor mij want het koelt toch behoorlijk af ’s avonds vanwege de wind die er de afgelopen dagen waaide.

We waren blij dat het de laatste avond was want we zijn er wel aan toe om de drukte en gekte hier te verlaten. We hebben een pizzaatje gegeten en zijn vroeg naar huis gegaan. De wekker stond ook al om 6 uur omdat we morgen verder reizen naar het tropische eiland Koh Phi Phi Don. We hebben vlak voordat we gingen slapen nog de ferry inclusief vervoer naar de pier geboekt en het resort waar we 2 nachten zullen blijven.

1. Christine:
    26 december 2017
    Het is wel spannend allemaal. Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad. Groetjes
  2. Mitzi:
    27 december 2017
    Haha gelukkig doe je aan yoga idd :P
    Nog iets mee gekregen van de feestdagen? Fijne reis naar het eiland xxx