Borneo- van douchen in de plee, naar een tropisch paradijs op zee

16 juli 2019 - Gaya Island, Maleisië

Dag 5 - we zijn geland in Kota Kinabalu in het noorden van Borneo en gelukkig is het hier wel goed gegaan met onze backpacks. We hebben onze eerste overnachting ooit in een hostel. Nouja alsnog zijn we wel luxepaardjes want we hebben een privé kamer in het hostel. Ach ja wat wil je als je deze kamer gratis via Agoda kan boeken! We kwamen aan en het was toch wel echt een klein beetje een omschakeling vanwege ehm het krakende bed, geen daglicht in de kamer, je moest bijna douchen in de wc en het leek net alsof er gerookt was en o ja, laten we het maar niet hebben over het beddengoed. Het is maar voor 1 nacht dus, niet zeuren en get used to it, we zullen 't vast slechter gaan treffen deze reis. De stad zelf had niet veel bijzonders te bieden en we hebben deze dag dan ook gespendeerd om de blog, foto's en video's van Hong Kong te organiseren. We hopen snel de eerste video's te bewerken en te delen met jullie. Een aantal foto's heb ik ook al op de vorige blog en Instagram gezet. (Mocht je me nog niet volgen: @daisyjansen90)

IMG_20190714_215924

Dag 6 - Eerder hebben we onszelf een klein cadeautje gegeven na een behoorlijk heftig jaar achter de rug te hebben gehad, we gaan naar een luxe resort voor 3 dagen net voor de kust van Kota Kinabalu. We zijn met Grab (een Uber variant in Azië) naar de haven gereden en zijn met de speedboot naar Pulau Gaya gevaren.En wow, wat is dit mooi zeg!

IMG_20190715_140955IMG_4834IMG_20190715_141434

We kregen bij binnenkomst een eigen medewerker toegewezen die ons alles uitlegde en een kleine tour door het resort gaf tot onze kamer klaar was. De kamer is bizar mooi met een uitzicht, fietfjieuw, daar worden jullie wel jaloers van hoor.

IMG_20190715_145203

Het filmpje komt nog ;). We hebben daarna bij het zwembad gerelaxt tot er een even een tropisch regenbuitje ons gedag kwam zeggen. We zijn daarom maar lekker in ons gigantische bad gaan poedelen om 's avonds ongeveer 35  sateetjes op het strand te gaan eten. De avond hebben we afgesloten in de hangmat op het strand. Wat een leven! *zucht.............

IMG_4864IMG_20190715_195620IMG_20190715_200240IMG_20190715_205951

1. Niels:
    16 juli 2019
    Jullie hebben groot gelijk! Maar ga jij altijd met je bikini in bad😝 het ziet er heel mooi uit, geniet ervan! En ik ben benieuwd naar de filmpjes.
  2. Daisy Jansen:
    16 juli 2019
    Het nadeel van zo'n groot bad is dat het allejezuslang voordat ie eens een keer vol zit. Ik was smachtend aan het wachten 😜
  3. Mitzi:
    16 juli 2019
    Hahaha ja ook het Hostel leven hoort bij een wereldreis hè! Afwisselend met zo’n resort is het te doen, ondanks een wereld van verschil waarschijnlijk. Oee spannend, filmpjes. Ben benieuwd. Gaat het goed met de drone?
    Geniet ervan! X
  4. Tim:
    16 juli 2019
    Ik kom even verhaal halen hier! We zitten op dag 5 en ik heb nog geen voice memo gezien. Radeloos ben ik
  5. Daisy Jansen:
    16 juli 2019
    Oh shit! Dit vermoeden had ik al toen we het heiwerk thuis hadden, dit gaat me iet lukken.. Dit is dus het bewijs 😵
  6. Charon:
    16 juli 2019
    Wauw je zou er jaloers van worden😏 Van dat resort dan he, niet van het hostel😂 Geniet van die paar dagen luxe! Xx
  7. Suus:
    16 juli 2019
    Woow, jullie hebben al super veel leuke dingen ondernomen in korte tijd! Geweldig! En zeker om jaloers op te worden, een heerlijk resort ;) Geniet er lekker van! Maar zo te zien doen jullie dat met volle teugen!
    Dikke knuffel vanuit Nederland!
    Liefs, Suus en Daan
  8. Heleen:
    Mooi uitzicht. Lekker genieten van de luxe. Groetjes Heleen
  9. Christine:
    16 juli 2019
    Ik wilde zeggen, wow, maar dat hebben een paar anderen ook al gedaan. Ik ben jaloers!
  10. Inge:
    17 juli 2019
    Sieht gut aus! Enjoy:D!
  11. Lisa:
    18 juli 2019
    Oooh lekker zeg zo'n ressort!! Dik verdiend allebei! Geniet ervan!
  12. Monika & Remy:
    18 juli 2019
    Prachtig jongens, meer dan verdiend! Geniet ervan! Xx
  13. Theo Riet Sluiters:
    19 juli 2019
    Nou nou clobe trotters spannend zeg Kinabalu berg hebben we 12 jaar geleden hélemaal geklommen diploma hebben we gekregen boven de wolken beslist een aanrader We wensen nog veel plezier en genieten maar. Xx
  14. Kirsten:
    19 juli 2019
    Waaauw dat ziet er mooi uit zeg!! Ik ben wel een beetje jaloers..
    Geniet ervan!! :D Xx