Phuket – dag 1

20 december 2017 - Phuket, Thailand

Wat een gehorige kamer zeg! We horen de weg buiten, de buren waren erg luidruchtig en ’s ochtends ging om half 8 de telefoon in een andere kamer af. Blijkbaar wilde die persoon niet wakker worden want dat ding ging denk ik 5 keer af. Nou ja, dan gaan we er ook maar uit en ontbijten bij het hotel. Hier werd ons vermoeden van de asociale Russen weer bevestigd. Het was bijna een wedstrijd om een lege tafel te kunnen bemachtigen en het voordringen bij het buffet was iets wat ons niet geheel onbekend is. Koen was er klaar mee en vroeg aan mij of ik het oké vond om naar de receptie te gaan en te kijken of we ons geld terug konden krijgen zodat we naar een ander hotel opzoek konden gaan. Daar stemden ze niet mee in dus kijken we het nog even aan.

Na het ontbijt ben ik nog even gaan sporten in de gym en vervolgens aqua aerobics gedaan. Verder hebben we de rest van de dag lekker bij het zwembad gelegen en aan het einde van de dag nog even op het strand.

’s Avonds zijn we bij een Indiaas restaurant wezen eten en dat was erg lekker. Een van de lekkerste restaurants tot nu toe. Daarna zijn we opnieuw naar Bangla Road gegaan en hebben een soort kroegen/discoteektocht gedaan. We waren in club Illuzion belandt en dat was eigenlijk best een mooie club en hij was groot. Dit hadden we zeker niet verwacht met de chaos die zich buiten op straat afspeelt. Blijkbaar staat deze club best hoog aangeschreven en komen er af en toe ook grote namen draaien. Na een aantal drankjes gingen we naar de volgende tent en dat was club Cocoon waar ze house en techno draaiden. Dit was ook een leuke tent, weten we in ieder geval waar we de rest van de avonden naartoe kunnen. Tijd om de voetjes wat rust te geven :)